Saturday 21 January 2012

Awi Rafael buat tatu?

TAK pernah muncul dengan kontroversi, tapi baru-baru ini muncul gosip yang mendakwa Awi sebenarnya menyorokkan sesuatu.
Saya tak pernah sorok apa-apa.
Betul atau tidak ada yang mengatakan Awi mempunyai tatu di badan?
Ini cerita tak betul. Kalau saya ada tatu mana buktinya? Saya tak pernah buat tatu pun.
Ada pihak mendakwa Awi ada tatu dan kerana mahu menyorokkannya Awi sengaja memakai baju berlengan panjang, jaket dan sebagainya. Komen Awi?
Terus-terang saya cakap, saya memang suka pakai jaket dan pakaian yang berlengan panjang. Sejak zaman saya dengan kumpulan BumiBand lagi. Memang saya begini. Bukan nak sorok tatu.
Kalau tak betul masakan orang bercakap?
Lanjut ....Baca sini

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...